Skrypt forum używa informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia Wam maksymalnej wygody przy korzystaniu z naszej internetowej witryny. Dzięki ciasteczkom wiemy też co Wasze owczarki jadły na śniadanie. ;-) Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies kliknij "Akceptuję", w przeciwnym wypadku wyłącz ciasteczka dla tej witryny w ustawieniach swojej przeglądarki. Akceptuję.
Prezentujemy zdjęcia i filmy naszych krótkowłosych i długowłosych owczarków niemieckich.

Barsa - sportowy użytek :)

Nieprzeczytany postprzez Aisance » 10 cze 2011, o 21:43

Basra Darel Team, czyli Barsa...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Oraz drugi burek marki nieokreślonej, Lady

Obrazek

Obrazek
Ostatnio edytowano 28 sie 2013, o 19:04 przez Aisance, łącznie edytowano 5 razy
Hodowla owczarków niemieckich jest hodowlą psów użytkowych, albo nie jest wcale hodowlą owczarków niemieckich.
Aisance
Avatar użytkownika
Początkujący owczarkarz
7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa
Owczarek niemiecki: Barsa
Imię: Monika
Wiek: 22
Lokalizacja: Września
Dołączył(a): 6 mar 2011, o 00:13

Re: Barsa

Nieprzeczytany postprzez Karolina88 » 10 cze 2011, o 22:06

Śliczne masz psiaki;-)
Karolina88
Losowy avatar

Re: Barsa

Nieprzeczytany postprzez Tomek » 11 cze 2011, o 06:15

Fantastyczna sunia. :)
Tomek zawsze pozdrawia.
Tomek
Avatar użytkownika
Administrator
7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa
Owczarek niemiecki: Viggulec
Imię: Tomasz
Wiek: 39
Lokalizacja: Śląsk
Pochwały: 37
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 18:20

Re: Barsa

Nieprzeczytany postprzez Brawurka » 11 cze 2011, o 06:38

Ale duecik! :ok
Nie traktuj psa jak człowieka, żeby on nie potraktował Cię jak psa
Dbajmy o kulturę języka polskiego na forum; używajmy wielkich liter, znaków przestankowych i programów "wyłapujących" błędy ortograficzne, jeżeli ktoś sam sobie z nimi nie radzi ...
Obrazek
Brawurka
Avatar użytkownika
Zaawansowany owczarkarz
7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa
Owczarek niemiecki: Amon, Pera
Imię: Aneta
Wiek: 45
Lokalizacja: Śląsk
Pochwały: 29
Dołączył(a): 13 lut 2011, o 09:11

Re: Barsa

Nieprzeczytany postprzez Aisance » 11 cze 2011, o 07:57

Dziękujemy!

http://www.youtube.com/watch?v=1p3XVvS7sgg

Trening agility z marca z Lady ;)

Barsie też przyszłość zapowiada się agilitowo, ale na razie wałkujemy podstawy i socjal. W przyszłym tygodniu odwiedzi nas szkoleniowiec. Poza tym będziemy socjalizacyjnie na DCDC w Poznaniu więc śmiało podchodzić :)
Hodowla owczarków niemieckich jest hodowlą psów użytkowych, albo nie jest wcale hodowlą owczarków niemieckich.
Aisance
Avatar użytkownika
Początkujący owczarkarz
7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa
Owczarek niemiecki: Barsa
Imię: Monika
Wiek: 22
Lokalizacja: Września
Dołączył(a): 6 mar 2011, o 00:13

Re: Barsa

Nieprzeczytany postprzez nebrot » 11 cze 2011, o 09:04

Fantastyczne psy :ok Lady musi miec naprawde duzo zaufania i doskonaly zmysl rownowagi, zeby tak na tych stopach sie utrzymac :--o Filmiku nie moge obejrzec, ale domyslam sie, ze jest na co popatrzec :D
nebrot
Losowy avatar

Re: Barsa

Nieprzeczytany postprzez Aisance » 14 cze 2011, o 21:08

Barsa ma wiele własnych teorii 8-)

Obrazek

Obrazek

:)

Obrazek
Hodowla owczarków niemieckich jest hodowlą psów użytkowych, albo nie jest wcale hodowlą owczarków niemieckich.
Aisance
Avatar użytkownika
Początkujący owczarkarz
7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa
Owczarek niemiecki: Barsa
Imię: Monika
Wiek: 22
Lokalizacja: Września
Dołączył(a): 6 mar 2011, o 00:13

Re: Barsa

Nieprzeczytany postprzez nebrot » 14 cze 2011, o 22:47

Obrazek

Ale nie wyglada, zeby ktos mial cos przeciwko temu :lol: :lol: :lol:
nebrot
Losowy avatar

Re: Barsa

Nieprzeczytany postprzez Kay'owa » 15 cze 2011, o 19:18

piękna ta Twoja Barsa, ale i druga panna też fajna :D a filmik rewelacja :D hmm.. mała inteligentka Ci rośnie :-)
Asia & KaY
ObrazekObrazek
Kay'owa
Avatar użytkownika
Owczarkarz
7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa
Owczarek niemiecki: KAY
Imię: Asia
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 3
Dołączył(a): 19 lut 2011, o 19:45

Re: Barsa

Nieprzeczytany postprzez Aisance » 19 cze 2011, o 15:12

Zdjęcia ze spacerku po DCDC w Poznaniu, fot. A.Wesołowska

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Hodowla owczarków niemieckich jest hodowlą psów użytkowych, albo nie jest wcale hodowlą owczarków niemieckich.
Aisance
Avatar użytkownika
Początkujący owczarkarz
7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa
Owczarek niemiecki: Barsa
Imię: Monika
Wiek: 22
Lokalizacja: Września
Dołączył(a): 6 mar 2011, o 00:13

Następna strona
Dział statystyki

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Opcje

Podobne tematy
  •  
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post