Skrypt forum używa informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia Wam maksymalnej wygody przy korzystaniu z naszej internetowej witryny. Dzięki ciasteczkom wiemy też co Wasze owczarki jadły na śniadanie. ;-) Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies kliknij "Akceptuję", w przeciwnym wypadku wyłącz ciasteczka dla tej witryny w ustawieniach swojej przeglądarki. Akceptuję.
Tematy związane z owczarkami niemieckimi.

Czy będę dobrym opiekunem?

Nieprzeczytany postprzez Casper » 8 lip 2019, o 09:24

Cześć!
Zwracam się do Was ponieważ od dłuższego czasu nęka mnie myśl o zakupieniu owczarka niemieckiego / belgijskiego.
Posiadam już jednego owczarka niemieckiego - suczkę.
Mam duży ogród. Owczarek miałby u mnie jak w raju ;) Mój owczarek zaakceptuje drugiego płci przeciwnej?
Mam już dość duże doświadczenie z tymi psami - owczarkami niemieckimi..
Nie mam doświadczenia z belgijskimi.
Co o tym myślicie?
Casper
Losowy avatar
Nowy forumowicz
Imię: Kasper

Re: Czy będę dobrym opiekunem?

Nieprzeczytany postprzez Turul » 29 lip 2019, o 12:06