Skrypt forum używa informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia Wam maksymalnej wygody przy korzystaniu z naszej internetowej witryny. Dzięki ciasteczkom wiemy też co Wasze owczarki jadły na śniadanie. ;-) Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies kliknij "Akceptuję", w przeciwnym wypadku wyłącz ciasteczka dla tej witryny w ustawieniach swojej przeglądarki. Akceptuję.
Prezentujemy zdjęcia i filmy naszych krótkowłosych i długowłosych owczarków niemieckich.

Hazar

Nieprzeczytany postprzez wildschek » 29 sie 2014, o 14:03

Czesc od zawsze mielismy w domu rodzicow owczarki dlugowlose .. ostatni Brutus [*] byl z nami przez 15 lat i byl wspanialym madrym psem . Teraz nadszedl czas aby w moim domu dzieci wychowywaly sie rowniez u boku ON-ka . Impulsem do podjecia decyzji byly 8-me urodziny corki .. Dostala bez zapowiedzi 8 tygodniowego szczeniaczka . Nie spodziewala sie ze w wieczor urodzinowy zastuka do drzwi nowy lokator ... To byl SZOOOK !!! Maluch mial wielka czerwona kokarde na szyi - i zaczela sie jazda ... przez pol nocy zastanawiali sie wszyscy nad imieniem - wybor padl na Hazara //. Obecnie Hazar ma 13 tyg. i rosnie na niezlego nicponia :yahoo: . Zdazyly mu stanac uszy ale od ponad tygodnia znow jedno padlo .. mam nadzieje ze nie na dlugo ... Ponizej kilka zdjec mlodego..

Obrazek

Tak wygladalem jako prezent :lool:

Obrazek

Po zdjeciu opakowania :-)

Obrazek

Troche sie rozbrykalem...

Obrazek

Tak wygladam dzis : +13 tydzien ..
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

i moje klapniete ( ponownie ) ucho :lool:
wildschek
Avatar użytkownika
Klubowicz
4 lata członkostwa4 lata członkostwa4 lata członkostwa4 lata członkostwa
Imię: mirek
Wiek: 50
Lokalizacja: opole
Dołączył(a): 24 sie 2014, o 21:28

Re: Hazar

Nieprzeczytany postprzez vega_bw » 29 sie 2014, o 14:21

Witajcie na forum :)
Śliczny maluch :)
Choćbyś powiedział o sobie i swoim psie wszystko, to i tak zawsze zostaje coś do powiedzenia...
vega_bw
Avatar użytkownika
Klubowicz
5 lata członkostwa5 lata członkostwa5 lata członkostwa5 lata członkostwa5 lata członkostwa
Owczarek niemiecki: Falko zwany Rudym ;)
Imię: Beata
Lokalizacja: Nad Słoną Wodą
Pochwały: 23
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 09:06

Re: Hazar

Nieprzeczytany postprzez danuta waniek » 29 sie 2014, o 20:45

Jeszcze raz witamy,Hazar jest naprawdę śliczny,niech rośnie zdrowo i się dobrze chowa...a uszkami się nie martw,moja Kora też tak miała,aż w końcu stanęły dęba.Pozdrawiam.
danuta waniek
Avatar użytkownika
Klubowicz
5 lata członkostwa5 lata członkostwa5 lata członkostwa5 lata członkostwa5 lata członkostwa
Owczarek niemiecki: Kora
Imię: Danuta
Wiek: 62
Lokalizacja: slaskie
Pochwały: 2
Dołączył(a): 20 mar 2013, o 21:06

Re: Hazar - kilka pytan

Nieprzeczytany postprzez wildschek » 8 wrz 2014, o 13:05

Witam nasz Hazar rosnie teraz ma juz prawie 4 miesiace i wazy ok 20 kg . Ale mam kilka pytan o siersc dlugowlosych tak jak pisalem ma teraz prawie 4 miesiace ale mam wrazenie jakby wlos jego stawal sie krotki tzn inny bardziej sztywny i troche chodzi mi po glowie czy aby przypadkiem nie jest nasz Hazar ON-kiem a nie DON-kiem , w metryce ma wpisane dlugowlosy po rodzicach dlugowlosych jednak ta siersc troche mnie niepokoi choc i tak oczywiscie nie bedzie to mic zmienialo wyrasta na psa bardzo madrego , zrownowazonego i odwaznego .. jednak chcialbym zapytac bardziej doswiadczonych ktorzy maja za soba okres wychowania szczeniaka porzez młodziez do doroslosci jak ta jest z ta sierscia kiedy ona zaczyna sie zmieniac z tzw szczeniecego puchu na siersc bardziej dorosla ... zalaczam kilka aktualnych fotek z prosba o ocene czy Hazar rosnie na DON-ka czy bardziej ON ??? Dzieki

Obrazek

Nad woda ... obecnie wchodzi juz po szyje ...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio edytowano 8 wrz 2014, o 13:28 przez wildschek, łącznie edytowano 1 raz
wildschek
Avatar użytkownika
Klubowicz
4 lata członkostwa4 lata członkostwa4 lata członkostwa4 lata członkostwa
Imię: mirek
Wiek: 50
Lokalizacja: opole
Dołączył(a): 24 sie 2014, o 21:28

Re: Hazar

Nieprzeczytany postprzez Dagi » 8 wrz 2014, o 13:28

Słodki maluszek :) Jak dla mnie to DON - te frędzle na uszkach ma charakterystyczne ;) Przejrzyj sobie nasze galerie, zobaczysz, że w wieku ok 4-5 mcy włos się zmienia, po czym około roku znów się robi dłuższy. Oczywiście jedne psy mają bardziej długą sierść, inne mniej - ale czy to ważne ? ;) Ważne by maluch wyrósł Wam na zdrowego i mądrego psiaka.

Ps. Piękne imię :)
STRONA ARII

"Na świecie nie ma lepszego psychiatry od szczeniaka liżącego cię po twarzy" - Edward Abbey.

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Dagi
Avatar użytkownika
Zaawansowany owczarkarz
6 lata członkostwa6 lata członkostwa6 lata członkostwa6 lata członkostwa6 lata członkostwa6 lata członkostwa
Owczarek niemiecki: Aria
Imię: Dagi
Wiek: 40
Pochwały: 11
Dołączył(a): 2 kwi 2012, o 13:47

Re: Hazar w K9

Nieprzeczytany postprzez wildschek » 2 paź 2014, o 14:16

Witamy , wczoraj nasz Hazar dostal prezent uprzaz z K9 troche na poczatku nie bardzo mu odpowiadalo i czul sie w niej chyba nie wygodnie ale pewnie jest to kwestia przyzwyczajenia probowal ja zabkami sciagnac :lool: na szczescie juz po kilkunastu minutach bylo ok //.. Ogolne wrazenia tej uprzazy : rewelacyjne , jest naprawde wykonana na najwyzszym poziomie . Hazar za 2 tygodnie konczy 5 miesiacy wazy 23 kg i dostal na ten czas rozmiar 1 wydaje mi sie jakby kapke za duzy ale mam nadzieje ze za 2 tygodnie bedzie idealna .. Wstawiam kilka fotek .. i pozdrawiamy

Obrazek

Obrazek

Obrazek
wildschek
Avatar użytkownika
Klubowicz
4 lata członkostwa4 lata członkostwa4 lata członkostwa4 lata członkostwa
Imię: mirek
Wiek: 50
Lokalizacja: opole
Dołączył(a): 24 sie 2014, o 21:28

Re: Hazar

Nieprzeczytany postprzez vega_bw » 2 paź 2014, o 15:03

Ależ z niego pięknota rośnie :)
W tym wieku mój Falko wyglądał prawie identycznie :) miał tylko dłuższe frędzelki przy uszach :)
Choćbyś powiedział o sobie i swoim psie wszystko, to i tak zawsze zostaje coś do powiedzenia...
vega_bw
Avatar użytkownika
Klubowicz
5 lata członkostwa5 lata członkostwa5 lata członkostwa5 lata członkostwa5 lata członkostwa
Owczarek niemiecki: Falko zwany Rudym ;)
Imię: Beata
Lokalizacja: Nad Słoną Wodą
Pochwały: 23
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 09:06

Re: Hazar w K9

Nieprzeczytany postprzez margo870 » 3 paź 2014, o 19:53

Obrazek
hehe taki krok defiladowy ;)
Pozdrawiamy i życzymy zdrówka niech się maluch dobrze chowa :)
margo870
Avatar użytkownika
Początkujący owczarkarz
6 lata członkostwa6 lata członkostwa6 lata członkostwa6 lata członkostwa6 lata członkostwa6 lata członkostwa
Owczarek niemiecki: Mishka
Imię: Gosia
Wiek: 31
Lokalizacja: Mielec
Dołączył(a): 13 kwi 2012, o 15:33

Re: Hazar 5,5 miesiecy

Nieprzeczytany postprzez wildschek » 27 paź 2014, o 22:19

Witamy dzis garsc najnowszych zdjec z sesji domowej Hazara . Tydzien temu podjelismy decyzje o korekcji (operacji ) wycieciu miesni pectinousow pisze o tym w watku zdrowie http://forum.owczarkopedia.pl/czy-to-jest-dysplazja-t4617.html po konsultacjach dzis uwazam ze byla to dobra decyzja poniewaz okazalo sie juz podczas zabiegu ze Hazar mial po lewej stroinie 2 brzusce (wiazka sciegien miesnia ) w jednym miesniu !!! Jest to bardzo rzadki przypadek ale ponoc sie zdarza i dlatego jedna strona (lewa) tylnych lapek sciagala do wewnatrz ... miesien ten byl silniejszy jak po drugiej stronie (prawej) .. Dzis a jest to juz 7 dzien po operacji Hazar ma sie swietnie - musimy go stopowac ze szalenstwami - jest to cholernie trudne bo jest ona strasznie "zywym" Donkiem ... czasami mam wrazenie jakby mial psie ADHD.. Cieszymy sie bo juz teraz widac ze chod zrobil sie pewny no i na pewno zdecydowanie zmniejszylo a byc moze wyeliminowalo to ryzyko wypychania glowki z panewki stawu biodrowego w przyszlosci ... Wstawiamy kilka zdjec naszego rudzielca z wczorajszej sesji :-) . Napisalem rudzielca bo chyba nam lekko zmienia umaszczenia na bardziej rudego niz czarnego :yahoo:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

... sweet dream Hazar !!!

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zwróćcie uwage jakie mam podwójne kly !!! ale juz niedlugo bo mleczaki juz sie ruszaja :brawo:

Obrazek

corcia z Hazarem...

Obrazek

... jeszcze szwy pooperacyjne ... ale za kilka dni ich nie bedzie !!!
wildschek
Avatar użytkownika
Klubowicz
4 lata członkostwa4 lata członkostwa4 lata członkostwa4 lata członkostwa
Imię: mirek
Wiek: 50
Lokalizacja: opole
Dołączył(a): 24 sie 2014, o 21:28

Re: Hazar

Nieprzeczytany postprzez vega_bw » 28 paź 2014, o 09:56

Super,że decyzja z leczeniem była trafiona :)
Bardzo cieszy,że Hazar szybciutko wraca do zdrowia :)
Rośnie nam kolejny rudzielec i to jaki piękny :)
Trzymamy z moim Rudzelcem kciukasy,żeby wszystko szło dobrze :)
Choćbyś powiedział o sobie i swoim psie wszystko, to i tak zawsze zostaje coś do powiedzenia...
vega_bw
Avatar użytkownika
Klubowicz
5 lata członkostwa5 lata członkostwa5 lata członkostwa5 lata członkostwa5 lata członkostwa
Owczarek niemiecki: Falko zwany Rudym ;)
Imię: Beata
Lokalizacja: Nad Słoną Wodą
Pochwały: 23
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 09:06

Następna strona
Dział statystyki

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Opcje