Skrypt forum używa informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia Wam maksymalnej wygody przy korzystaniu z naszej internetowej witryny. Dzięki ciasteczkom wiemy też co Wasze owczarki jadły na śniadanie. ;-) Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies kliknij "Akceptuję", w przeciwnym wypadku wyłącz ciasteczka dla tej witryny w ustawieniach swojej przeglądarki. Akceptuję.
Jak i czym żywimy nasze owczarki niemieckie.

Josera

Postprzez Majkowa » 18 lut 2011, 15:12

Co sądzicie o tej karmie? Czy ktoś z Was karmi nią swoje psy?

Szczególnie co uważacie o linii Emotion?


P.S. Czy prawdą jest że Josera Festival lepiej działa na chrząstki niż Josera Kids?
Majkowa
Losowy avatar

Re: Josera

Postprzez Kokosanka » 18 lut 2011, 16:26

Niestety nie mogę Ci pomóc, nie mam doświadczenia z tą karmą.
Kokosanka
Losowy avatar

Re: Josera

Postprzez egonek5 » 18 lut 2011, 17:24

My jemy co prawda josera ale festival,w sumie narazie drugi worek,więc jeszcze za wczesnie żeby cos napisac, bajer ma taki że po zalaniu wodą sosik się robi,i łatwo mi przemycic w nim preparat wspomagajacy stawy i obecnie dodatkowo preparat na wzmocnienie pigmentu ;)
egonek5
Avatar użytkownika
Owczarkarz
6 lata członkostwa6 lata członkostwa6 lata członkostwa6 lata członkostwa6 lata członkostwa6 lata członkostwa
Pochwały: 3
Dołączył(a): 13 lut 2011, 21:57

Re: Josera

Postprzez Majkowa » 18 lut 2011, 21:55

Właśnie przed chwilą zrobiłam sosik <Maja - francuski piesek dość chętnie się chwyciła>. Martwi mnie to że chłopaki nie zbyt się biorą do jedzenia.
Do tej pory dawałam Kidsa no ale jak mój szkoleniowiec powiedział że po Festivalu częściej uszy stoją no to próbujemy tego <porównując skład no to Festival ma kwasy Omega 3 i 6 czego akurat nie ma Kids>. Zobaczymy czy staną.
Czy można dodawać witaminy czy nie trzeba np Can-Vit?
Czy mogę im dodawać Arthrofos na stawy?
Majkowa
Losowy avatar

Re: Josera

Postprzez Lucky_Luke » 21 lut 2011, 17:40