Skrypt forum używa informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia Wam maksymalnej wygody przy korzystaniu z naszej internetowej witryny. Dzięki ciasteczkom wiemy też co Wasze owczarki jadły na śniadanie. ;-) Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies kliknij "Akceptuję", w przeciwnym wypadku wyłącz ciasteczka dla tej witryny w ustawieniach swojej przeglądarki. Akceptuję.
Porady i problemy zdrowotne owczarka niemieckiego.

Pytanie do bardziej doświadczonych

Nieprzeczytany postprzez ewabk » 03 maja 2011, 20:57

Witajcie Zaczynam właśnie nowe życie z malutką 6 tyg sunią mam ją od 2 dni i zupełnie nie wie czy już mam się o nią martwić ,czy jeszcze nie mam powodu.Podczas chodzenia sunia trochę zarzuca tyłeczkiem na boki a czasami mawet zatacza się. Czy to normalne? Do tej pory miałam tylko kundelki i to dorosłe , adoptowane więc nie mam doświadczenia. Poza tym jak śpi to czasami ma znacznie przyśpieszony i głośny oddech.Czy jest chora ?Jeżeli ktoś udzieli mi odpowiedzi będę wdzięczna. Sunia ma rodowód.
ewabk
Losowy avatar

Re: Pytanie do bardziej doświadczonych

Nieprzeczytany postprzez Tomek » 03 maja 2011, 21:02

Za szybko została odebrana od matki, z jakiej hodowli pochodzi? Udaj się z nią do weterynarza, przez internet ciężko doradzić poza tym nikt tutaj nie ma kwalifikacji do wystawienia diagnozy. Tym bardziej ze strzępków informacji. ;)Szybciutko zabierz malutką do weterynarza.
Tomek zawsze pozdrawia.
Tomek
Avatar użytkownika
Administrator
5 lata członkostwa5 lata członkostwa5 lata członkostwa5 lata członkostwa5 lata członkostwa
Owczarek niemiecki: Viggulec
Imię: Tomasz
Wiek: 37
Lokalizacja: Śląsk
Pochwały: 37
Dołączył(a): 12 lut 2011, 18:20

Re: Pytanie do bardziej doświadczonych

Nieprzeczytany postprzez Kasia-Bari » 03 maja 2011, 21:07

6 tyg to faktycznie bardzo wcześnie :shock:Tomek ma racje - jeśli widzisz coś co Cię niepokoi najlepiej udaj się do weta
Kasia-Bari
Losowy avatar