Skrypt forum używa informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia Wam maksymalnej wygody przy korzystaniu z naszej internetowej witryny. Dzięki ciasteczkom wiemy też co Wasze owczarki jadły na śniadanie. ;-) Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies kliknij "Akceptuję", w przeciwnym wypadku wyłącz ciasteczka dla tej witryny w ustawieniach swojej przeglądarki. Akceptuję.
Zajrzyj tutaj zanim rozpoczniesz przygodę z Owczarkopedia.pl.

Regulamin forum.

Nieprzeczytany postprzez Marek » 12 lut 2011, o 07:51

PSEUDOHODOWLOM i ROZMNAŻACZOM MÓWIMY "NIE".

Nie tolerujemy rozmnażania psów bez uprawnień hodowlanych i sprzedawania szczeniaków z takich miotów. Zgodnie z ustawą o ochronie zwierząt, od 01.01.2012 polskie prawo zabrania takich praktyk, a osoba tak postępująca łamie prawo. Tym samym możemy nasze podejście do tematu ująć słowami "PRZESTĘPCOM mówimy <NIE>".

Jednocześnie chcielibyśmy podkreślić, że ani psy w typie rasy, ani popularne "kundelki" niepodobne do żadnej rasy, nie są gorsze, ani niemile przez nas widziane. Na forum jest mnóstwo psów "w typie", wielu z nas posiada, oprócz owczarków psy wielorasowe. Są też mioty "bezpapierowe", które "się zdarzyły", jednak czym innym jest miot z "nieświadomości" czy "wypadku", a czym innym celowe rozmnożenie suki i sprzedawanie szczeniąt. Pseudohodowla to nie tylko tragiczne warunki bytu psów, to także celowe mnożenie zwierząt. Schroniska mamy pełne efektów tej "radosnej twórczości".

Korzystanie z forum jest przywilejem, nie koniecznością. Rejestracja stanowi automatyczną zgodę na poniższe zasady postępowania oraz zobowiązanie do ich przestrzegania.

§ 1. Wstęp
1. Forum jest częścią serwisu http://www.Owczarkopedia.pl
2. Możliwość przeglądania zawartości forum przysługuje wszystkim, natomiast możliwość zamieszczania postów przysługuje jedynie Użytkownikom Zarejestrowanym.
3. Korzystanie z forum jest równoznaczne z bezwarunkową akceptacją postanowień regulaminu.
4. Treść regulaminu jest dostępna dla każdego użytkownika poprzez ogłoszenie jej na forum.
5. Administrator może dokonywać zmian w regulaminie. Zmiany takie obowiązują natychmiast po ich ogłoszeniu.
6. Użytkownik forum publikuje swoje wypowiedzi wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administrator forum co do zasady nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez uczestników. W razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, Administrator niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych lub/i przekaże je organom ścigania. Treść postów oraz zamieszczone w nich zdjęcia stają się własnością serwisu w momencie ich wysłania.
7. Podczas korzystania z forum użytkownik zobowiązuje się nie powielać i nie rozpowszechniać oraz nie zlecać powielania lub rozpowszechniania materiałów opublikowanych (również sporządzonych kopii lub zdjęć) w całości, we fragmentach lub w formie cytatu, w druku lub w formie obrazu, na elektronicznych nośnikach danych lub w sieciach danych bez zgody administratora strony Owczarkopedia.pl. Zobowiązuje się również do przestrzegania praw autorskich, osobowych i nie odsprzedawania w jakiejkolwiek formie materiałów pobranych z w/w strony.
8. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 10 lutego 2011 roku, z późniejszymi zmianami.

§ 2. Użytkownicy i rejestracja
1. Użytkownikiem forum może być osoba, która ukończyła 13 rok życia.
2. Wyróżnia się Użytkowników Zarejestrowanych, oraz Gości. Goście mogą korzystać z ograniczonej funkcjonalności forum. Korzystanie z pełnej funkcjonalności forum jest możliwe po rejestracji.
3. Osoby trwale lub czasowo usunięte z forum są pozbawione przywileju rejestracji.
4. Podczas rejestracji Użytkownik wybiera swoją nazwę użytkownika.
5. Podanie zgodnie z prawdą płci, imienia, daty urodzenia oraz lokalizacji jest obowiązkowe.
6. Jedna osoba może korzystać tylko z jednego pseudonimu, posiadanie kilku jest traktowane jako rażące naruszenie regulaminu.
7. Administracja forum może uznać pewne nazwy użytkownika za nieodpowiednie i odmówić ich rejestracji albo doprowadzić do ich zmiany.
8. Zmiany nazwy użytkownika na jego życzenie możliwe są jedynie za zgodą Administratora forum.

§ 3. Wypowiadanie się na forum
1. Użytkownicy forum ponoszą wyłączną i całkowitą odpowiedzialność za wszystkie swoje wypowiedzi.
2. Zabronione na forum są wypowiedzi niezgodne z prawem i regulaminem, obraźliwe, nadużywające wulgaryzmów, a także budzące powszechny sprzeciw Użytkowników.
3. Użytkownicy są zobowiązani do przestrzegania tematyki działów a także tematów, w których się wypowiadają.
4. Użytkownicy inicjujący nowy wątek powinni zaopatrzyć go w tytuł pozwalający innym na identyfikację jego treści.
5. W wypowiedziach należy unikać redagowania i formatowania jej w sposób utrudniający czytanie przez innych Użytkowników.
6. Należy unikać wypowiedzi, które nie przynoszą żadnej korzyści Użytkownikom, a w szczególności:
- tworzenia tematów, które zostały już na forum wyczerpująco omówione i nie wymagają uzupełnienia (można to sprawdzić korzystając z opcji „Szukaj”)
- publikowania kilku wypowiedzi po sobie, zamiast tego należy używać opcji „Zmień” służącej do redagowania wypowiedzi
- podbijania własnych wątków i rozmawiania z samym sobą
- pisania wyłącznie w celu zwiększenia liczby swoich wypowiedzi
7. Zdjęcia i inne pliki graficzne zamieszczane w wypowiedziach powinny być ograniczone do rozmiaru 800 x 600 pikseli, a w podpisie do rozmiaru 800 x 100 pikseli, przy czym w jednej wypowiedzi można opublikować do dziesięciu zdjęć.
8. Użytkownik powinien starać się unikać błędów ortograficznych i stylistycznych oraz literówek. Osoba notorycznie popełniająca błędy ortograficzne i stylistyczne będzie publicznie upominana. Jeśli takie popełniłeś, popraw je, klikając przycisk "Edytuj".
9. Zabrania się publikowania treści obraźliwych, obscenicznych, brutalnych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby, zarówno w formie pisanej, zdjęć, jak i filmików, oraz innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów.

§ 4. Sankcje i uprawnienia Administratora i Moderatorów
1. Moderatorzy i Administratorzy stanowią władzę na forum i należy się stosować bezwarunkowo i bezdyskusyjnie do ich poleceń.
2. Moderatorzy i Administratorzy mogą bez ostrzeżenia usuwać posty, wątki, blokować numery IP, modyfikować wypowiedzi dowolnego Użytkownika.
3. Osoby nie stosujące się do zasad określonych w niniejszym regulaminie forum, oraz takie które z innych przyczyn uznane zostaną przez Administratora lub Moderatora za mające negatywny wpływ na funkcjonowanie forum, mogą zostać na stałe z niego usunięte. Administrator lub Moderator może także zastosować inne sankcje, według swojego uznania i bez konieczności uzasadniania jej rodzaju ani wymiaru.
4. Skargi na temat pracy Administratorów i Moderatorów proszę publikować w odpowiednim dziale t.j. "Funkcjonowanie forum".

Pozdrawiam,
Admin

Autor postu otrzymał pochwałę
Marek
Avatar użytkownika
Początkujący owczarkarz
6 lata członkostwa6 lata członkostwa6 lata członkostwa6 lata członkostwa6 lata członkostwa6 lata członkostwa
Owczarek niemiecki: [*] Maciuś [*]
Imię: Marek
Wiek: 39
Lokalizacja: Zawiercie
Pochwały: 2
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 07:39

Dział statystyki

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Opcje

Podobne tematy
  •  
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post