Skrypt forum używa informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia Wam maksymalnej wygody przy korzystaniu z naszej internetowej witryny. Dzięki ciasteczkom wiemy też co Wasze owczarki jadły na śniadanie. ;-) Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies kliknij "Akceptuję", w przeciwnym wypadku wyłącz ciasteczka dla tej witryny w ustawieniach swojej przeglądarki. Akceptuję.
Zabawki, akcesoria do pielęgnacji i szkolenia owczarka alzackiego oraz trenowania psich sportów.

Z psem na rolkach.

Nieprzeczytany postprzez Raspberrydream » 27 sie 2012, o 00:25

Mianowicie, jeżdżę na rolkach. Ja jeżdżę od lat 10, a od prawie dwóch jeżdżę z psem ;) Planuję kupić jakieś szelki, albo coś. Przekopałam chyba wszystkie możliwe tematy odnośnie akcesorii, szelek czy sprzętu do dogtrekkingu. Nie uczę psa ciągnąć, więc nie chce szelek do ciągnięcia, tylko wygodne do biegu. Dotąd zakładałam jej kolczatkę, ale chcemy to zmienić, bo nauczyła sie już biegać luźno bez korekt. Podczas spacerów troche ciągnie, ale jak jeździmy to wie, że na ciągnięcie nie ma szans. Zdarza jej sie jeszcze pociągnąć, ale to nie są jakies mocne gwałtowne szarpnięcia. Trochę jednak sie boje, że jakby faktycznie wyszło jakieś duze zagrożenie typu biegający luźno groźny pies, to czy mając ją na szelkach dam rade. Jeśli takie obce psy mają neutralne nastawienie, to Kaja sie jakos specjalnie do nich nie garnie. A może do szelek jeszcze halter? Nie wiem ...

Macie może jakiś pomysł na dobre szelki? Wygodne do biegu ;) zastanawiałam sie nad juliusami. A może jeszcze są jakieś ciekawe akcesoria, o których ja jeszcze nie wiem ?

A i swoją drogą, ktoś jeździ z psem na rolkach? Pochwalcie sie :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Raspberrydream
Losowy avatar

Re: Z psem na rolkach.

Nieprzeczytany postprzez Aga i N » 27 sie 2012, o 07:57