PSEUDOHODOWLOM i ROZMNAŻACZOM MÓWIMY "NIE".
                  
                  Nie tolerujemy rozmnażania psów bez uprawnień hodowlanych i sprzedawania szczeniaków z takich miotów. Zgodnie z ustawą o ochronie zwierząt, od 01.01.2012 polskie prawo zabrania takich praktyk, a osoba tak postępująca łamie prawo. Tym samym możemy nasze podejście do tematu ująć słowami "PRZESTĘPCOM mówimy <NIE>".
                  
                  Jednocześnie chcielibyśmy podkreślić, że ani psy w typie rasy, ani popularne "kundelki" niepodobne do żadnej rasy, nie są gorsze, ani niemile przez nas widziane. Na forum jest mnóstwo psów "w typie", wielu z nas posiada, oprócz owczarków psy wielorasowe. Są też mioty "bezpapierowe", które "się zdarzyły", jednak czym innym jest miot z "nieświadomości" czy "wypadku", a czym innym celowe rozmnożenie suki i sprzedawanie szczeniąt. Pseudohodowla to nie tylko tragiczne warunki bytu psów, to także celowe mnożenie zwierząt. Schroniska mamy pełne efektów tej "radosnej twórczości".
                  Korzystanie z forum jest przywilejem, nie koniecznością. Rejestracja stanowi automatyczną zgodę na poniższe zasady postępowania oraz zobowiązanie do ich przestrzegania.
                  
                  § 1. Wstęp
                  1. Forum jest częścią serwisu http://www.Owczarkopedia.pl
                  2. Możliwość przeglądania zawartości forum przysługuje wszystkim, natomiast możliwość zamieszczania postów przysługuje jedynie Użytkownikom Zarejestrowanym.
                  3. Korzystanie z forum jest równoznaczne z bezwarunkową akceptacją postanowień regulaminu.
                  4. Treść regulaminu jest dostępna dla każdego użytkownika poprzez ogłoszenie jej na forum.
                  5. Administrator może dokonywać zmian w regulaminie. Zmiany takie obowiązują natychmiast po ich ogłoszeniu.
                  6. Użytkownik forum publikuje swoje wypowiedzi wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administrator forum co do zasady nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez uczestników. W razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, Administrator niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych lub/i przekaże je organom ścigania. Treść postów oraz zamieszczone w nich zdjęcia stają się własnością serwisu w momencie ich wysłania.
                  7. Podczas korzystania z forum użytkownik zobowiązuje się nie powielać i nie rozpowszechniać oraz nie zlecać powielania lub rozpowszechniania materiałów opublikowanych (również sporządzonych kopii lub zdjęć) w całości, we fragmentach lub w formie cytatu, w druku lub w formie obrazu, na elektronicznych nośnikach danych lub w sieciach danych bez zgody administratora strony Owczarkopedia.pl. Zobowiązuje się również do przestrzegania praw autorskich, osobowych i nie odsprzedawania w jakiejkolwiek formie materiałów pobranych z w/w strony.
                  8. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 10 lutego 2011 roku, z późniejszymi zmianami.
                  
                  § 2. Użytkownicy i rejestracja
                  1. Użytkownikiem forum może być osoba, która ukończyła 13 rok życia.
                  2. Wyróżnia się Użytkowników Zarejestrowanych, oraz Gości. Goście mogą korzystać z ograniczonej funkcjonalności forum. Korzystanie z pełnej funkcjonalności forum jest możliwe po rejestracji.
                  3. Osoby trwale lub czasowo usunięte z forum są pozbawione przywileju rejestracji.
                  4. Podczas rejestracji Użytkownik wybiera swoją nazwę użytkownika.
                  5. Podanie zgodnie z prawdą płci, imienia, daty urodzenia oraz lokalizacji jest obowiązkowe.
                  6. Jedna osoba może korzystać tylko z jednego pseudonimu, posiadanie kilku jest traktowane jako rażące naruszenie regulaminu.
                  7. Administracja forum może uznać pewne nazwy użytkownika za nieodpowiednie i odmówić ich rejestracji albo doprowadzić do ich zmiany.
                  8. Zmiany nazwy użytkownika na jego życzenie możliwe są jedynie za zgodą Administratora forum.
                  
                  § 3. Wypowiadanie się na forum
                  1. Użytkownicy forum ponoszą wyłączną i całkowitą odpowiedzialność za wszystkie swoje wypowiedzi.
                  2. Zabronione na forum są wypowiedzi niezgodne z prawem i regulaminem, obraźliwe, nadużywające wulgaryzmów, a także budzące powszechny sprzeciw Użytkowników.
                  3. Użytkownicy są zobowiązani do przestrzegania tematyki działów a także tematów, w których się wypowiadają.
                  4. Użytkownicy inicjujący nowy wątek powinni zaopatrzyć go w tytuł pozwalający innym na identyfikację jego treści.
                  5. W wypowiedziach należy unikać redagowania i formatowania jej w sposób utrudniający czytanie przez innych Użytkowników.
                  6. Należy unikać wypowiedzi, które nie przynoszą żadnej korzyści Użytkownikom, a w szczególności:
                  - tworzenia tematów, które zostały już na forum wyczerpująco omówione i nie wymagają uzupełnienia (można to sprawdzić korzystając z opcji „Szukaj”)
                  - publikowania kilku wypowiedzi po sobie, zamiast tego należy używać opcji „Zmień” służącej do redagowania wypowiedzi
                  - podbijania własnych wątków i rozmawiania z samym sobą
                  - pisania wyłącznie w celu zwiększenia liczby swoich wypowiedzi
                  7. Zdjęcia i inne pliki graficzne zamieszczane w wypowiedziach powinny być ograniczone do rozmiaru 800 x 600 pikseli, a w podpisie do rozmiaru 800 x 100 pikseli, przy czym w jednej wypowiedzi można opublikować do dziesięciu zdjęć.
                  8. Użytkownik powinien starać się unikać błędów ortograficznych i stylistycznych oraz literówek. Osoba notorycznie popełniająca błędy ortograficzne i stylistyczne będzie publicznie upominana. Jeśli takie popełniłeś, popraw je, klikając przycisk "Edytuj".
                  9. Zabrania się publikowania treści obraźliwych, obscenicznych, brutalnych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby, zarówno w formie pisanej, zdjęć, jak i filmików, oraz innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów.
                  
                  § 4. Sankcje i uprawnienia Administratora i Moderatorów
                  1. Moderatorzy i Administratorzy stanowią władzę na forum i należy się stosować bezwarunkowo i bezdyskusyjnie do ich poleceń.
                  2. Moderatorzy i Administratorzy mogą bez ostrzeżenia usuwać posty, wątki, blokować numery IP, modyfikować wypowiedzi dowolnego Użytkownika.
                  3. Osoby nie stosujące się do zasad określonych w niniejszym regulaminie forum, oraz takie które z innych przyczyn uznane zostaną przez Administratora lub Moderatora za mające negatywny wpływ na funkcjonowanie forum, mogą zostać na stałe z niego usunięte. Administrator lub Moderator może także zastosować inne sankcje, według swojego uznania i bez konieczności uzasadniania jej rodzaju ani wymiaru.
                  4. Skargi na temat pracy Administratorów i Moderatorów proszę publikować w odpowiednim dziale t.j. "Funkcjonowanie forum".
                  
                  Pozdrawiam,
                  Admin
                  
                  Autor postu otrzymał pochwałę
                
               Radio
Radio
 
  przez
przez 

