Skrypt forum używa informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia Wam maksymalnej wygody przy korzystaniu z naszej internetowej witryny. Dzięki ciasteczkom wiemy też co Wasze owczarki jadły na śniadanie. ;-) Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies kliknij "Akceptuję", w przeciwnym wypadku wyłącz ciasteczka dla tej witryny w ustawieniach swojej przeglądarki. Akceptuję.
Szkolenie, seminaria, zawody, filmy.

problemy z oddawnaiem aportu

Nieprzeczytany postprzez agrafka » 22 lut 2011, 20:11

znamy się z Szyszką nieco ponad pół roku i jak widzę nikt z nią nigdy nie pracował bo jak do nas trafiła to była strasznym dzikuskiem...
a ja kompletnie nie znam się na szkoleniu- jedyne co mi się udało to nauczyć burki łapę siad i leżeć :oops:
ale mam problem z aportem a konkretnie z patykami...
Szyszka jest się w stanie za nie chyba pokroić :lol:ale rzuconego patyka za cholerę nie chce oddać :xnie pomaga siad, zostaw, oddaj, puść... właściwie żadne inne odwrócenie jej uwagi nie działa- totalna koncentracja na patyku..
nawet gdy próbowałam pokazać jej drugiego, to ta cholera będzie chciała z patykiem w gębie lecieć po następnego i wymienić sobie (o ile nowy rzucony będzie fajniejszy)
jak nauczyć psa "domowymi metodami"oddawania patyków- w sensie co ja robię źle, czego nie robię, a co powinnam?

proszę was tylko o nie polecanie mi pójścia na szkolenie- bo na dzień dzisiejszy mnie po prostu na nie nie stać :(
„Adoptując psa nie zmienisz świata, ale świat zmieni się dla tego jednego psa….”
Obrazek
STOP pseudohodowcom!
agrafka
Avatar użytkownika
Owczarkarz
5 lata członkostwa5 lata członkostwa5 lata członkostwa5 lata członkostwa5 lata członkostwa
Owczarek niemiecki: Szyszka
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 9
Dołączył(a): 13 lut 2011, 16:04

Re: problemy z oddawnaiem aportu

Nieprzeczytany postprzez Lucky_Luke » 22 lut 2011, 20:46

Aportowanie na lince - jak nie będzie chciała wrócić i oddać to przyciągasz do siebie. Załapie.