Skrypt forum używa informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia Wam maksymalnej wygody przy korzystaniu z naszej internetowej witryny. Dzięki ciasteczkom wiemy też co Wasze owczarki jadły na śniadanie. ;-) Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies kliknij "Akceptuję", w przeciwnym wypadku wyłącz ciasteczka dla tej witryny w ustawieniach swojej przeglądarki. Akceptuję.

Przeprowadzka do Tarnowskich Gór

Nieprzeczytany postprzez Karolina88 » 17 lis 2011, o 09:37

Witajcie!Dzisiaj wyprowadzamy się z domu do mieszkania w bloku, jestem ciekawa jak Daisy się przystosuje do nowej sytuacji,bo ona uwielbiała podwórko,ale myślę,że jakoś to będzie,bo przecież jest psem domowym ;-)
Czy jest tutaj ktoś może z Tarnowskich Gór z okolic osiedla Saperów? Nie znam się totalnie na Tarnowskich Górach to dla mnie zupełnie nowa sytuacja :? i szukamy kompanki/kompana do spacerów;-) Pozdrawiam Was Serdecznie.
Karolina88
Losowy avatar

Re: Przeprowadzka

Nieprzeczytany postprzez Tomek » 17 lis 2011, o 10:12

Przeniosłem do innego działu i pozwoliłem sobie zmienić tytuł.

O TG wiem tylko tyle, że 10 lat temu była tam fajna dyskoteka. :-P Za Chiny Ludowe nie mogę sobie nazwy przypomnieć. :ooops:
Tomek zawsze pozdrawia.
Tomek
Administrator
6 lata członkostwa6 lata członkostwa6 lata członkostwa6 lata członkostwa6 lata członkostwa6 lata członkostwa
Owczarek niemiecki: Viggulec
Imię: Tomasz
Pochwały: 37

Re: Przeprowadzka

Nieprzeczytany postprzez Karolina88 » 17 lis 2011, o 10:15

Tomek napisał(a):Przeniosłem do innego działu i pozwoliłem sobie zmienić tytuł.

O TG wiem tylko tyle, że 10 lat temu była tam fajna dyskoteka. :-P Za Chiny Ludowe nie mogę sobie nazwy przypomnieć. :ooops:

Tomku czyżby skleroza w tak młodym wieku?? :lol:

Ja w ogóle nie wiem gdzie co tam jest.. będę musiała się orientować hmm najgorsze,że dopiero za tydzień będę miała internet. :(
Karolina88
Losowy avatar

Re: Przeprowadzka do Tarnowskich Gór