Skrypt forum używa informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia Wam maksymalnej wygody przy korzystaniu z naszej internetowej witryny. Dzięki ciasteczkom wiemy też co Wasze owczarki jadły na śniadanie. ;-) Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies kliknij "Akceptuję", w przeciwnym wypadku wyłącz ciasteczka dla tej witryny w ustawieniach swojej przeglądarki. Akceptuję.
Napisz kilka słów o sobie.

Witamy

Nieprzeczytany postprzez kaczuszk1304 » 14 cze 2012, o 12:04

Witam.
Miesiąc temu stałam sie posiadaczem psa w "typie" Onka-piszę w "typie" bo pies jest adoptowany ze schroniska-pochodzenie nieznane.Nie mam doświadczenia w hodowli, ale jak na moje laickie oko wygląda jak czysty owczar czarny.Jeśli ktoś ma chęć i chwilę czasu chętnie prześle fotki-może pomozecie ocenić na ile jest "zmixowany" :) Dołączam do forum żeby korzystać z Waszej wiedzy i doświadczenia,bo zależy mi żeby Cyrus "wyszedł na ludzi" ;-) Pozdrawiamy.

Autor postu otrzymał pochwałę
kaczuszk1304
Losowy avatar

Re: Witamy

Nieprzeczytany postprzez Tomek » 14 cze 2012, o 12:12

Witaj na forum Edyta. To czy i na ile jest "zmiksowany" nie powinno mieć dla Ciebie znaczenia, ważne jaki ma charakter. Fajnie, że dałaś mu domek.
Tomek zawsze pozdrawia.
Tomek
Administrator
7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa7 lata członkostwa
Owczarek niemiecki: Viggulec
Imię: Tomasz
Pochwały: 37

Nieprzeczytany postprzez kaczuszk1304 » 14 cze 2012, o 12:30

Dowiedziałabym sie z ciekawości:)Ale masz racje nie ma to wielkiego znaczenia.Charakter ma typowo owczarkowy-dlatego tu jestem.Ale to juz w innym temacie:)
kaczuszk1304
Losowy avatar

Nieprzeczytany postprzez Wilania » 14 cze 2012, o 12:54

Cześć. Napiszesz coś więcej o Cyrusie? A co do fotek, to może założysz psiakowi galerię? Każdy pewnie chciałby pooglądać sobie fotki Twojego czarnuszka ;)
Wilania
Losowy avatar